CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, January 3, 2009

Selamat Kembali Ke Sekolah....











Selamat kembali ke sekolah..

Sudahkah anda bersedia dengan pen merah? Pastikan ia berdakwat.Pastikan juga dimana name tag anda.Pastikan ianya betul-betul nama anda.Esok,Lusa akan kedengaran " ASSALAMUALAIKUM CIKGU"..........hehehehe

Selamat kembali ke sekolah buat anak-anak dan para guru. Sekali lagi berulang rutin untuk ibu bapa menguruskan anak-anak yang masih bersekolah dan juga berulang kembali rutin kita sebagai pendidik dalam menyampaikan amanah yang telah di letakkan di bahu kita. Apapun, itu adalah tanggungjawab yang mesti dilaksanakan dengan ikhlas dan penuh iltizam.

Diharap kedatangan sesi baru persekolahan ini dapat meningkatkan kembali semangat kita untuk mengajar dan mendidik anak bangsa kita.Buang lah segala hal remeh temeh yang mengganggu kita selama ini.Yang penting kita semua dalam keadaan enjoy dan happy dalam melaksanakan tugas.Baru la semua kerja dapat dilasanakan dengan baik.Jangan tekan kawan-kawan..nanti semua jadi tunggang langgang.

Semoga Allah memberkati segala hal yang kita lakukan, jauhi dari pertelagahan,fitnah memfitnah,sifat dengki khianat yang cuba di bisikan oleh syaitan laknatullah..Moga kita dapat bekerja dalam satu keluarga yang harmoni dan berkerjasama.

Wassalam..








0 comments: